miércoles, 17 de diciembre de 2008

Mescla Música i Sons

L'altre dia a la classe de noves tecnologies, vaig assistir a una exposició en la qual es treballava LA RÀDIO. Considero que va ser una exposició força interessant ja que apart d'informar-nos prou bé, vam tenir l'oportunitat de gravar un compte i veure a la vegada com ho havien fet els propis estudiants. Durant tota la intervenció van anar parlant dels recursos d'una pàgina web en concret, però apart, van crear un blog on pogués accedir-hi directament. En aquest blog, trobem el compte, el vídeo, enllaços ... i entre ells una biblioteca de sons del XTEC RADIO. Van demostrar-nos quins sons, canços i diversos recursos podiem trobar.

D'aquí vaig treure la idea de crear una cançó amb diferents músiques i sons. Porto un grup de nenes que es troben entre 3r i 4t de primària. Amb elles practico la dança i en concret, el Funky.
A l'Abril tenim un festival i com cada any hem de portar uns ballas preparats. En aquests balls intentem cridar l'atenció de diverses maneres: amb la roba, amb la coreografia i la música.

Aquest any havia decidit 3 cançons amb les quals muntar la coreografia per elles, però no tenia clar com enganxar-les i fer que fos agradable a l'oïda. Així que el procés va ser el següent:
  • Obrir el programa Windows Movie MakerImportar les cançons ( Black Eyed Pears, Sobeson, I will survie)
  • Començar a editar la cançó, eliminant els fragments que no m'interessaven
  • Entrar en el fòrum de l'assignatura i accedir al blog de la ràdio
  • Escollir els sons que més m'agradaven
  • Guardar els sons en el meu ordinador
  • Enllaçar les cançons amb els sons
  • Publicar la cançó en el meu equip

En aquest cas vaig utilitzar sons com:- Un cotxe derrapant i un dispar

A continuació podreu escoltar finalment la cançó:


No hay comentarios: