jueves, 2 de octubre de 2008

Dilema !!!


Si ... Aquest és el dibuix que finalment va sortir-me a plàstica. Consistia bàsicament en 5 pasos:
1.- Dibuixar la meva mà
2.- Dividir-la en diversos trossos
3.- Imaginar (aquí el meu problema) i posar el màxim d'imaginació en aquesta mà i veure més enllà
4.-Dibuixar-lo i pintar-ho
5.-Seguir imaginant i treue els màxims de "sinònims" d'aquest dibuix ...

Al començar la classe, personalment, cap problema. Però més tard al arribar al pas 3r vaig adonar-me que la meva imaginació era mínima, arribant a nula.
I perquè? Si sempre he sigut molt imaginativa? Si sempre he tingut molta capacitat per diversos treballs ... La resposta és evident : LES NOVES TECNOLOGIES!

Poc a poc, fins on m'arriba la memòria, sempre he tingut diversos aparells electrònics, tecnològics ... envoltant-me. De petita la "mama" ja em castigava per passar-me tantes hores davant la tele, més endavant, el "papa" em renyava per tenir el radiocassette molt alt, no fa poc la "mama" venia cada setmana amb un discurs que començava: " Considero que passes moltes hores davant l'ordinador...", i el "papa" cada mes ve amb el discurs aquest que diu: "Ha arribat la factura de telèfon...". En fi ... ara que sóc universitària, i tinc el cap una mica assentat ... m'he adonat (espero que no massa tard) que les noves tecnologies m'han fet perdre gran part de la meva capacitat imaginativa, i el pitjor és que tinc dependència d'aquestes! I a més a més, tinc 4'30h. a la semana de NovesTecnologies!
De fet, això em servirà per les pròximes actualitzacions, ja que les basaré en aquest dilema que no deixa de rondar-me el cap ... Penjaré enquestes sobre la juventut i l'utilització de les noves tecnologies i temes molt relacionats amb aquest àmbit. El abans i el després d'aquestes Noves Tecnologies ...

En fi! Això es tot ... =)

1 comentario:

arnaurr dijo...

De fet encara malgastes temps amb les noves tecnologies, com tothom...

El messenger power es el comehoras mes gran del mon :D

Suma el temps k tardes en mirar mails de una o varies comptes de correu, mes la de blanquerna [(que et fa posar 3 cops el password)entrar al blink i despres al correu, un mes si et conectes desde el teu pc a lintranet de la uni] suma la visita de pagines damiks i fotologs, mes actualitzar el teu, despres el blog i veure els dels amics.... Podria seguir tot el dia XD


Sopar de classe dijous!!!

BIEEEEEEEM :)


Una abraçada

Arnau